Canviar representat
Voleu canviar de representat? Si continua, els canvis no desats a la declaració actual es perdran
Regularització dels espais compartits de treball o coworking
Regularitzar els espais compartits o coworkings establerts al Principat d’Andorra abans del 26 de juny del 2024 i sempre i quan compleixin l’article 2 i 3 del Decret 249/2024. En cas d’incomplir un o ambdós articles i es vulgui continuar l’activitat d’espai compartit o coworking, s’ha de sol·licitar al Comú el tràmit de modificació de Comerç.Persones que el poden demanar
Persona física
Tota persona física amb capacitat d'obrar i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA)
Persona jurídica
Tota entitat o organització a la que l’ordenament jurídic li reconeix una personalitat jurídica pròpia i que disposi el número d’identificació administrativa (NIA). La persona jurídica actua per mitjà d'un representant legal o apoderat que ha de disposar del certificat electrònic de representant de persona jurídica.
Representant
Persona física o jurídica a favor de la qual el poderdant ha donat la seva representació per a què actuï en nom i interès seu, i que ha d'estar registrat en el Registre electrònic de representants de l'Administració Pública.
Així com els professionals habilitats per actuar davant l’Administració pública per efectuar certs tràmits o actes administratius.
Requisits previs, si escau
Via de recurs
Documents que s’han de presentar
Sol·licitud de regularització.
Podeu descarregar el document des del següent enllaç
Normativa
- Llei 42/2022, de l’1 de desembre, de l’economia digital, l’emprenedoria i innovació.
- Decret 249/2024, del 16-6-2024, pel qual s’aprova el Reglament dels espais compartits de treball o coworking.
Esteu sol·licitant un nou tràmit com a
Usuari anònim
-
Període de l’any en què es pot demanar
Tot l’any.
-
Preu
0,00 €
-
Termini de resolució màxim
2 mes(os).